Selasa, 9 Oktober 2012

MANA KAWAN-KAWAN LAMA AKU

yang ni aku ingat 'best friend'
duduk termenung malam-malam tetiba aku teringat kawan2 lama aku. Walaupun aku teringat kawan2 lama tetapi kebanyak mereka aku sendiri dah tak ingat nama dan rupa. Dengan adanya teknologi media sekarang dapatlah aku kumpul sikit2 pic lama yang dah keluar dalam alam maya lalu aku 'save'. Mungkin ada foto anda dalam pic aku bubuh ni. Itu tandanya aku pernah mengenali dan berkawan dengan korang semua. Harap maaflah aku kiranya aku tak ingat korang lagi. Tapi kalau korang ingat  tu baguslah dan jangan segan2 nak conctact aku plak. 
Aku boleh bagi sedikit pembayang yang boleh membantu korang ingat kembali memori lama yang dah berkarat tu. Pertama sekali aku pernah bersekolah di Sekolah kebangsaan Kuala Samak, Kuala ketil, Kedah. Selepas tu aku sambung belajar di Sek Men Syed Abu Bakar, Kupang, Baling Kedah. Aku belajar di syed Abu Bakar sampai tingkatan 3 sahaja dan dalam tingkaan 4 hingga tingkatan 6 atas aku balaik belajar di Sekolah Men Batu pekaka kuala Ketil. ( Sekolah dalam estet tu). Aku sambung lagi belajar di Institut Perguruan Sultan Idris di Tanjung malim Perak. 
Kalau aku ada foto lagi aku akan masukan..................................



dewan makan smsab

ni cikgu abu bakar dan cikgu sobri(smsab)

tu cikgu geografi aku dan sebelahnya aku tak ingat(smsab)

kanan tu cikgu azizan dan yang kiri tu ingat2 lupa(smsab)

tak perasan langsung(smsab)

aku pun tak pasti dulu kelas mana(smsab)

yang aku tahu dia ni nakal2(smsab)

entah siapa?(smsab)

gang2 asrama (smsab)

dulu aku kenal sangat dia orang ni (smsab)

kelabu cam ingatan aku (smsab)

hero bunga ni aku ingat (smsab)

cam beruk pun ada (smsab)

gang2 asrama (smsab)

lukisan kanan tu hasil kerjasama aku juga (smsab)

heroasrama(smsab)

kumbang dan mawar (smsab)

cikgu2 aku (smsab)

ni bukan kelas aku kot(smsab)

tak kenal la (smsab)

gang2 kelas (IPSI)

syam dan mansor (ipsi)

pak brahim (IPSI)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan